New Jobs In FAO Pakistan-2022| Apply Now

FAO آپ کو ان بین الاقوامی گروپوں سے جوڑتا ہے جو دنیا بھر میں بھوک ختم کرنے، کاشتکاری کے طریقوں کو بہتر بنانے اور زندگی گزارنے کے صحت مند طریقوں کو فروغ دینے کے لیے کام کر رہے ہیں۔ آپ نے فوڈ اینڈ ایگریکلچر آرگنائزیشن (FAO) کے بارے میں سنا ہو گا، لیکن شاید آپ کو اقوام متحدہ کے اس گروپ کے بارے میں بہت کچھ نہیں معلوم۔ ایک لمحے کے لیے رکیں اور انکاؤنٹرز کی کتابوں کے اپنے انتظامات میں اقوام متحدہ کے فوڈ اینڈ ایگریکلچر آرگنائزیشن (FAO) کو دیکھیں۔ یہاں، آپ بہت ساری معلومات، تجربات، اور اس گروپ اور اس جیسے دوسرے لوگوں کے بارے میں اچھی طرح سے سمجھ سکتے ہیں۔ مجھے یقین ہے کہ آپ مجھ سے اتفاق کرتے ہیں کہ اس وقت دنیا میں ہر ایک کے لیے کافی خوراک موجود ہے، لیکن اب بھی بہت سارے بچے، بالغ اور بوڑھے لوگ بھوکے ہیں اور ان کے پاس اچھا کھانا نہیں ہے۔ میں خوراک اور زراعت کی تنظیم FAO کے کھلے حالات کا خاکہ بنانا چاہتا ہوں۔

 

ملازمت کے مواقع

چیف وکیل

فنانس آفیسر

خط و کتابت کا افسر

ٹیکنالوجی کے انچارج افسر

کاروبار میں ماہر

پرورش آفیسر

آفیسر آف پروگرامز

انسانی وسائل کے افسر

ماہی گیری کا افسر

ایک پروجیکٹ کا مینیجر

 

فوڈ اینڈ ایگریکلچر آرگنائزیشن FAO کیریئرز: بڑا نوٹ

اقوام متحدہ کی فوڈ اینڈ ایگریکلچر آرگنائزیشن (FAO) اقوام متحدہ کا ایک گروپ ہے جو دنیا بھر میں بھوک کے خاتمے کے لیے کوششوں کی قیادت کرتا ہے۔ FAO شاید ایک منصفانہ گفتگو کے طور پر کام کرتا ہے جہاں تمام ممالک منصوبہ بندی اور بات چیت کے طریقوں کو ترتیب دینے کے لیے مساوی طور پر ملتے ہیں۔ اقوام متحدہ کا ایک گروپ ہے جسے فوڈ اینڈ ایگریکلچر آرگنائزیشن (FAO) کہا جاتا ہے، جو بھوک کے خاتمے کے لیے عالمی کوششوں کی قیادت کرنے کا ذمہ دار ہے۔ یہ خوراک اور زراعت، فضائی اور آبی آلودگی، ملکی کاروبار، خوراک کی فراہمی کے منصفانہ اشتراک، عمومی قواعد اور انجمنوں سے متعلق جائزہ لینے، سربراہوں کی تقرری اور عمل کو بہتر بنانے کا انچارج ہے۔ دوسری طرف اقوام متحدہ کی فوڈ اینڈ ایگریکلچر آرگنائزیشن (FAO) ایک عالمی گروپ ہے جو خوراک اور کاشتکاری پر کام کرتا ہے۔ یہ 1945 میں قائم کیا گیا تھا، اور اس کا مرکزی دفتر روم، اٹلی میں ہے۔

اقوام متحدہ کی فوڈ اینڈ ایگریکلچر آرگنائزیشن (FAO) اقوام متحدہ کا ایک گروپ ہے جو دنیا بھر میں بھوک کے خاتمے کے لیے کوششوں کی قیادت کرتا ہے۔ آپ میں سے بہت سے لوگ جو نہیں جانتے ہوں گے وہ یہ ہے کہ اقوام متحدہ کے فوڈ اینڈ ایگریکلچر آرگنائزیشن (FAO) کے پاس گوشت کے استعمال اور بنانے کے بارے میں مختلف وسائل ہیں۔ لہٰذا، ہمیں یہ دیکھنا چاہیے کہ FAO کیا پیش کرتا ہے جو مددگار ثابت ہو سکتا ہے اور کھانے پر توجہ مرکوز کرنا چاہیے جو ہر کسی کے لیے معنی خیز ہو۔

یہ FAO جابز کے لیے ہے۔

فوڈ اینڈ ایگریکلچر آرگنائزیشن اقوام متحدہ کا ایک دفتر ہے جو کھانے کے ایسے نظام قائم کرتا ہے جو منصفانہ اور سمجھدار ہوں۔ کیا یہ ٹھنڈا نہیں ہے؟ FAO واقعی خوراک پر اقوام متحدہ کا ماہر ہے۔ بلاشبہ، وہ صرف خوراک پر توجہ مرکوز نہیں کر رہے ہیں، بلکہ تمام کھیتی باڑی پر بھی۔ ان کی درخواست میں، وہ ماہی گیری، دفتری انتظام، اور آبی زراعت بھی شامل ہیں. FAO بھوک کو روکنے، قدرتی وسائل کی حفاظت، اور اس بات کو یقینی بنانے کے لیے کام کرتا ہے کہ زمین پر ہر ایک کے پاس کھانے کے لیے کافی خوراک ہو۔ میرا کام اس بات کو یقینی بنانا ہے کہ لوگ یہ سمجھیں کہ ہم کون ہیں، ہم کیا کرتے ہیں، اور وہ ہمارے بنیادی مقصد تک پہنچنے میں ہماری مدد کیسے کر سکتے ہیں۔ اقوام متحدہ کے FAO کے لیے کام کرنا شروع کرنے کا ایک بہترین طریقہ ہے۔ میرے پاس کسی اور سے زیادہ تجربہ ہے، اس لیے میں دنیا کے سب سے دور دراز علاقوں میں جا سکتا ہوں اور بڑے پراجیکٹس پر کام کر سکتا ہوں۔

خوبصورتی سے پہلے

ہم سب یہاں کے کھانے کے بارے میں اقوام متحدہ کے فوڈ اینڈ ایگریکلچر آرگنائزیشن (FAO) میں ہیں۔ اس کے علاوہ، ہم اس خیال کو فروغ دینا چاہتے ہیں کہ ہر ایک کو کافی خوراک کا حق ہے تاکہ وہ محسوس کر سکیں کہ وہ انسانی فخر کی دنیا میں ایک جگہ رکھتے ہیں۔ ہم کھیتی باڑی کے ایسے طریقے تلاش کرنے میں مدد کرتے ہیں جو دنیا کی خوراک کی فراہمی کو بہتر بنائیں اور قدرتی وسائل کی حفاظت کریں۔ حیرت انگیز سوال۔ اس کے علاوہ، یہ عام نہیں ہوسکتا ہے، لیکن یہ یقینی طور پر ممکن نہیں ہے، جیسا کہ جسم کے بہت سے دفاتر اور گروپوں میں کام کرنے والے لوگوں کی بڑی تعداد ظاہر کرتی ہے. فوڈ اینڈ ایگریکلچر آرگنائزیشن (FAO) اقوام متحدہ کے خاندان کا ایک اہم حصہ ہے اور اس بات کو یقینی بناتا ہے کہ ہر ایک کے پاس کھانے کے لیے کافی ہو۔

ضروری نوٹ

اقوام متحدہ کے فوڈ اینڈ ایگریکلچر آرگنائزیشن (FAO) کی بہت سی ذمہ داریاں ہیں اور وہ دنیا کی خوراک کی فراہمی کو درپیش اہم ترین مسائل سے نمٹنے میں سب سے آگے ہے۔ جب آپ FAO میں ہماری مدد کرتے ہیں تو دنیا کی سب سے اہم تنظیم میں شامل ہوں۔ جیسا کہ دنیا کی آبادی مسلسل بڑھ رہی ہے، ہمارے روزمرہ کے وسائل کا کم استعمال کرتے ہوئے لوگوں کو محفوظ، صحت بخش خوراک فراہم کرنا کبھی زیادہ اہم نہیں رہا۔ اگر آپ وہی کرتے ہیں جو ہم کہتے ہیں، تو آپ کو ایک سے زیادہ طریقوں سے اچھے کرما حاصل ہوں گے۔ کیا یہ ہو سکتا ہے کہ آپ نوکری تلاش کر رہے ہیں یا یہ جاننے میں دلچسپی رکھتے ہیں کہ ابھی ہمارے پاس کون سے ممکنہ داخلی راستے ہیں؟ خوراک اور کاشتکاری لوگوں کی روزمرہ کی زندگی کو بہتر بنانے کے اہم حصے ہیں، اور یہ قوموں کی مجموعی مالی، سماجی اور باقاعدہ کامیابی میں بھی اپنا حصہ ڈالتے

 

Leave a Comment

Your email address will not be published.