Latest Jobs In PPSC Lahore| Apply Now

نئے سرکاری ملازمین کی خدمات حاصل کرنے کا کام ہر ملک میں ایک مخصوص ایجنسی کو سونپا جاتا ہے۔ ان اداروں کی طرف سے بھرتی کے عمل کی انتہائی جانچ پڑتال کی جاتی ہے۔ پنجاب پبلک سروس کمیشن (PPSC) کی جانب سے بڑی تعداد میں اوپننگ پوسٹ کی گئی ہیں۔ پیشہ ورانہ اور غیر پیشہ ورانہ عہدوں کی وسیع اقسام کھلی ہیں۔ اگرچہ حکومت پنجاب پنجاب پبلک سروس کمیشن (PPSC) کی انتظامی نگرانی کرتی ہے، PPSC ایک خود مختار ادارہ ہے۔ پاکستانی صوبہ پنجاب میں ایک سرکاری ادارہ ہے جسے پنجاب پبلک سروس کمیشن PPSC کہا جاتا ہے۔ اس کے مطابق، صوبے بھر سے دلچسپی رکھنے والے افراد پنجاب پبلک سروس کمیشن (PPSC) میں آسامیوں کے لیے http://www.ppsc.gop.pk/ پر آن لائن درخواست دے سکتے ہیں۔

نوکریاں دستیاب ہیں۔

طب کا افسر

تحقیق میں مددگار

اسسٹنٹ فارم ڈائریکٹر

سافٹ ویئر کے کوڈرز

اسسٹنٹ پروفیسر

ڈیٹا مینجمنٹ کے ڈائریکٹر

پیشہ ورانہ سطح کا سافٹ ویئر انجینئر

اے ڈی، یا ایسوسی ایٹ ڈائریکٹر

جانوروں اور کیڑوں کا افسر

ڈیٹا تجزیہ کار

سسٹمز کا تجزیہ کار

احتساب افسر

اسٹاف سیکرٹری

کمانڈ میں دوسرا

اسسٹنٹ کنٹرولر

اسسٹنٹ برائے تشخیص اور نگرانی

انٹری لیول آفس ورکر

 

پنجاب پبلک سروس کمیشن میں منیجمنٹ کے لیے آسامیاں کھلی ہیں۔

PPSC پاکستان کا ایک سرکاری ادارہ ہے جو سول سروس میں عہدوں کے لیے بہترین امیدواروں کے انتخاب کا ذمہ دار ہے۔ پورے پاکستان کے لوگ جو PPSC کی ضروریات کو پورا کرتے ہیں وہ پبلک سیکٹر میں کام تلاش کر سکتے ہیں۔ پنجاب کے سب سے مشہور اور وسیع پیمانے پر تسلیم شدہ اداروں میں سے ایک پنجاب پبلک سروس کمیشن (PPSC) ہے۔ جب تک کمیشن موجود ہے، اس نے کمیونٹی کے لیے ملازمتیں پیدا کرنے کے اپنے مقصد کو ترجیح دی ہے۔ حال ہی میں، PPSC نے تدریسی اسامیوں کی ایک قسم کی تشہیر کی، بشمول اسسٹنٹ پروفیسرز، لیکچررز، اور دیگر۔ اس صفحہ کا مقصد پی پی ایس سی کی طرف سے شائع کردہ ان تمام عہدوں کے لیے اہلیت کی ضروریات اور درخواست کے عمل جیسی معلومات فراہم کرنا ہے۔

شرائط

پبلک سروس کمیشن آف پنجاب پاکستان پبلک سروس کمیشن کا قیام پاکستان میں عوامی خدمت کے عہدوں کے لیے اہل افراد کی تلاش اور ان کی خدمات حاصل کرنے کے واضح مقصد کے ساتھ کیا گیا تھا۔ کمیشن پنجاب اور پورے پاکستان میں سرکاری ملازمتوں کے لیے امیدواروں کے انتخاب کا انچارج ہے۔ ہر پوزیشن کے لیے ضروری شرائط کے ساتھ ساتھ درخواست دینے کے طریقے سے متعلق ہدایات، آنے والی بلاگ پوسٹ میں درج ہیں۔ اضافی بونس کے طور پر، یہ ان اقدامات کی تفصیل دے گا جو آپ کو درخواست مکمل کرنے اور بھیجنے کے لیے اٹھانے کی ضرورت ہے۔ سرکاری اداروں کے عملے کو بہتر بنانے اور عوامی خدمات کے معیار کو بہتر بنانے کے لیے ایک قانونی کمیشن قائم کیا گیا۔

پی پی ایس سی کے حوالے سے

پنجاب پبلک سروس کمیشن ایک صوبائی ادارہ ہے جو عملے کے انتظام اور صوبائی خدمات کی ترقی کے لیے ذمہ دار ہے۔ اسلامی جمہوریہ پاکستان کے آئین کے آرٹیکل کے مطابق، اسے فرائض کی انجام دہی کے لیے تشکیل دیا گیا ہے۔ ادارہ قائم کرنے والا پنجاب پبلک سروس کمیشن آرڈیننس 1971 میں پاس ہوا، آئین اور قانون کے تحفظ کے لیے کمیشن کو وہ ذمہ داری دی گئی ہے۔ اسے اپنے مشن کو انجام دینے کا وسیع اختیار دیا گیا ہے اور اس بات کی ضمانت دی گئی ہے کہ مسلح افواج میں افسران کے انتخاب، ترقی یا برطرفی سے متعلق تمام فیصلے منصفانہ، مساوی طور پر، میرٹ کی بنیاد پر، اور دیگر قابل اطلاق قوانین کے مطابق کیے جائیں گے۔ ضابطے

PPSC کیریئر کے تقاضے

پاکستانی حکومت اور مسلح افواج میں بھرتی کے منصفانہ اور شفاف طریقوں کے لیے پنجاب پبلک سروس کمیشن قائم کیا گیا۔ کمیشن نے اپنی کارپوریٹ شناخت کو مدنظر رکھتے ہوئے اپنی ویب سائٹ کو ایک نئے، زیادہ صارف دوست ڈیزائن کے ساتھ اپ ڈیٹ کیا ہے۔ “پاکستان میں عوامی خدمات کی عمدہ کارکردگی کو فروغ دینے” کے اپنے مشن کو آگے بڑھانے کے لیے، ویب سائٹ اب فیس بک، ٹویٹر، اور یوٹیوب انٹیگریشن کی خصوصیات رکھتی ہے، جس سے صارفین کو ان سوشل میڈیا سائٹس کے ذریعے تنظیم کے ساتھ براہ راست منسلک ہونا ممکن ہو جاتا ہے۔

پی پی ایس سی کے حوالے سے

پنجاب پبلک سروس کمیشن لاہور ایک سرکاری ادارہ ہے جو سویلین اور فوجی اہلکاروں کو مختلف عہدوں پر بھرتی کرتا ہے۔ سرکاری ملازمین کے لیے تنخواہوں کے تعین کے ساتھ ساتھ، کچھ خطوں میں ایک پبلک سروس کمیشن ضرورت سے زیادہ بڑی افرادی قوت کے سائز کو کم کرنے، عوامی خدمت کی کارکردگی کے معیار پر نظر ثانی کرنے، اور دیگر اصلاحات کو نافذ کرنے کے لیے ذمہ دار ہو سکتا ہے۔ لاہور کا پنجاب پبلک سروس کمیشن صوبائی حکومت کے ادارے کے طور پر آزادانہ طور پر کام کرتا ہے۔ وزیر اعلیٰ پنجاب حکومت کی قیادت کرتے ہیں۔ کمیشن کے چیئرمین اور ممبران ہیں۔ تینوں کا تقرر وزیر اعلیٰ پنجاب کرتا ہے۔

 

Leave a Comment

Your email address will not be published.